Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Dane podmiotu

Sposoby załatwienia spraw / Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Nazwa Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące
Opis Podstawa prawna: Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
Miejsce Urząd Gminy w Wilamowicach
43-330 Wilamowice
ul. Rynek 1
Informacja Tel: 033 8129-430 (033 8129-440)
Fax: 033 8129-431
Wymagane dokumenty Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego

Do wglądu

dowód osobisty

dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego,budynku

dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej)
Termin załatwienia sprawy Do 30 dni. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Opłaty Na podstawie Ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej-Dz.U.Nr 225, poz.1635
Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2012-07-17 11:37:08
Data utworzenia 2008-08-26
Data udostępnienia 2008-08-26 13:15:20
Osoba odpowiedzialna Genowefa Mika
Udostępnił Tomasz Smolarski