Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Dane podmiotu

Sposoby załatwienia spraw / Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Nazwa Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Opis Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Miejsce Urząd Gminy w Wilamowicach
43-330 Wilamowice
ul. Rynek 1
Informacja Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Piętro 1, pokój nr 10
Tel: 338129443
Fax: 338129431
Podstawa prawna Art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2017r., poz. 657 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego (podanie)

Załączniki :

-dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej)

-dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego, budynku
Termin załatwienia sprawy Do 30 dni. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Opłaty Opłata skarbowa – 10,00 zł (termin wniesienia opłaty w dniu złożenia wniosku)

Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu, przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
Konto urzędu: 63 8111 0009 2001 0031 4891 0001
Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Burmistrza Wilamowic w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-02-26 08:45:58
Data utworzenia 2018-02-26
Data udostępnienia 2018-02-26 08:45:58
Osoba odpowiedzialna Dorota Niemiec
Udostępnił Marcin Foks