Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Skład 1. Jekiełek Marek  – Przewodniczący Komisji
2. Schneider Tomasz  – Zastępca Przewodniczącego Komisji
3. Sztafiński Jan  - Członek Komisji

Zadania Zgodnie z art. 18b ustawy o samorządzie gminnym rada gminy rozpatruje skargi na działania wójta i gminnych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji.
Zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Wilamowicach określi statut Gminy Wilamowice.
Opis Komisja Skarg, Wniosków i Petycji została powołana Uchwałą Nr II/9/18 Rady Miejskiej w Wilamowicach z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-01-09 11:28:41
Data utworzenia 2004-01-26
Data udostępnienia 2019-01-09 11:28:41
Osoba odpowiedzialna Ewa Smolarska
Udostępnił Tomasz Smolarski