Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Dane podmiotu

Wydziały, referaty, oddziały

Nazwa Wydział Spraw Gospodarczych
Adres ul. Rynek 1
43-330 Wilamowice
Kontakt
Telefony
33 8129-430 (sekretariat Urzędu Gminy)
33 8129-432 (sekretariat Urzędu Gminy)
Fax
33 8129-431 (sekretariat Urzędu Gminy)
Kazimiera Gabryś

Piętro 2, pokój nr  22
Nr tel.:  33 8129-457
Kierownik SG
Łukasz Pustelnik
Nr tel.: 33 8129-466

Marzena Wieczorek
Nr tel.: 33 8129-467


Piętro 2, pokój nr 9
Prowadzi sprawy:
- utrzymania czystości i porządku w Gminie,
- gospodarki odpadami.

Prowadzi sprawy:
- zamówień  publicznych,
- utrzymania czystości i porządku  w gminie w zakresie gospodarki ściekowej
Anna Czesak
Nr tel.: 33 8129-454







Paulina Kulińska - Pawlikowska
Nr tel.: 33 8129-454




Piętro 2, pokój nr  19
Prowadzi sprawy:
- ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
- rolnictwa,
- łowiectwa.

     
Prowadzi sprawy:
- procedur środowiskowych,
- utrzymania zieleni,
- wydawania zezwoleń na usuwanie  drzew i krzewów,
- gospodarki wodnej,
- bezdomnych  zwierząt.
Aleksandra Carbol
Nr tel.: 33 8129-455




Iwona Dziubek
Nr tel.: 33 8129-455


Piętro 2, pokój nr 20
Prowadzi sprawy:
w zakresie planowania przestrzennego, w tym:
- sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego
  oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu,
- podziałów nieruchomości,
- opłat planistycznych,


Prowadzi sprawy:
- wydawania wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
-  ewidencji i ochrony zabytków,
-  uzgadniania lokalizacji obiektów budowlanych  i urządzeń w pasach drogowych,
-  zajęcie pasa drogowego,
Iwona Danek
Nr tel.: 33 8129-458

     
 
Grzegorz Norymberczyk
Nr tel.: 33 8129-458



Tomasz Mynarski
Nr tel.: 33 8129-458




Piętro 2, pokój nr  21
Prowadzi sprawy w zakresie :
- gospodarowania mieniem komunalnym:
- regulowania  stanów prawnych  nieruchomości na rzecz gminy,
- rozgraniczania nieruchomości.

Prowadzi sprawy:
- ewidencji dróg i mostów
- remontów i  bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych,
- oświetlenia ulicznego.


Prowadzi sprawy:
- gospodarki komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
- bieżącej eksploatacji budynków i obiektów  komunalnych,
- komunikacji autobusowej i utrzymania wiat przystankowych,

Dominik Puda
Nr tel.: 33 8129-445


Barbara Kozieł
Nr tel.: 33 8129-445


Piętro 2, pokój nr  13
Prowadzi sprawy:
-  inwestycji,
-  numeracji nieruchomości i budynków,
-  remontów i bieżącego utrzymania cmentarzy komunalnych.

Prowadzi sprawy:
- pozyskiwania  środków  zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i nie inwestycyjnych,
- opracowywania i wdrażania dokumentów strategicznych gminy,
- przygotowywania i aktualizowania  danych w Krajowym  Programie Oczyszczania  Ścieków  Komunalnych
Zadania Do zadań  Wydziału Spraw Gospodarczych należy:

1. Opracowywanie i wdrażanie strategicznych dokumentów  gminy,
2. Sporządzanie  miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego
3. Pozyskiwanie  środków  zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i nie inwestycyjnych,
4. Realizacja inwestycji  budynków i obiektów komunalnych, dróg gminnych i wewnętrznych, urządzeń sportowo- rekreacyjnych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągów i oświetlenia ulicznego,
5. Utrzymanie czystości i porządku w gminie,
6. Utrzymanie zieleni,
7. Gospodarowanie odpadami,
8. Przygotowywanie i przeprowadzanie  procedur zamówień publicznych,
9. Opracowywanie i realizowanie gminnego programu ochrony środowiska,
10. Regulowanie  stanów prawnych nieruchomości na rzecz gminy,
11. Opiniowanie  i zatwierdzanie podziałów nieruchomości,
12. Prowadzenie ewidencji   i ochrona zabytków,
13. Prowadzenie ewidencji dróg i mostów,
14. Tworzenie i aktualizowanie gminnego zasobu nieruchomości,
15. Gospodarowanie mieniem komunalnym,
16. Prowadzenie spraw związanych z remontami i bieżącą eksploatacją  budynków komunalnych,
17. Prowadzenie spraw związanych z remontami i bieżącym utrzymaniem  dróg i mostów,
18. Prowadzenie spraw  związanych z remontami i bieżącym utrzymaniem cmentarzy komunalnych,
19. Ubezpieczanie budynków komunalnych, obiektów i urządzeń sportowych, dróg i cmentarzy,
20. Prowadzenie  spraw ewidencji działalności gospodarczej,
21. Nadawanie nazw ulic,   numeracji nieruchomości i budynków,
22. Opieka nad zwierzętami  bezdomnymi,
23.  Rolnictwo  i hodowla zwierząt,
24.  Łowiectwo  i pszczelarstwo,  
25. Oświetlenie uliczne dróg i placów,    
26. Zapewnienie mieszkańcom komunikacji autobusowej i utrzymanie przystanków autobusowych,              
27. Współpraca ze Spółkami Wodnymi działającymi na terenie Gminy,



Opis Opis wydziału
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-05-22 13:35:28
Data utworzenia 2004-03-03
Data udostępnienia 2004-03-03 11:20:16
Osoba odpowiedzialna Marcin Foks
Udostępnił Tomasz Smolarski