Uwaga! To jest historyczna wersja dokumentu sprzed daty: 2017-03-01 09:36 :16.
Aktualną wersję dokumentu można zobaczyć klikając tutaj w link.
Aktualną wersję dokumentu można zobaczyć klikając tutaj w link.
Nazwa | Wydział Spraw Gospodarczych | ||
---|---|---|---|
Adres | ul. Rynek 1 43-330 Wilamowice |
||
Kontakt |
Telefony
33 8129-430 (sekretariat Urzędu Gminy)
33 8129-432 (sekretariat Urzędu Gminy) Fax
33 8129-431 (sekretariat Urzędu Gminy)
|
||
Kazimiera Gabryś Piętro 2, pokój nr 22 Nr tel.: 33 8129-457 |
Kierownik SG | ||
Łukasz Pustelnik Nr tel.: 33 8129-466 Marzena Wieczorek Nr tel.: 33 8129-467 Piętro 2, pokój nr 9 |
Prowadzi sprawy: - utrzymania czystości i porządku w Gminie, - gospodarki odpadami. Prowadzi sprawy: - zamówień publicznych, - utrzymania czystości i porządku w gminie w zakresie gospodarki ściekowej |
||
Anna Czesak Nr tel.: 33 8129-454 Paulina Kulińska - Pawlikowska Nr tel.: 33 8129-454 Piętro 2, pokój nr 19 |
Prowadzi sprawy: - ewidencji działalności gospodarczej, - wydawania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, - rolnictwa, - łowiectwa. Prowadzi sprawy: - procedur środowiskowych, - utrzymania zieleni, - wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, - gospodarki wodnej, - bezdomnych zwierząt. |
||
Iwona Dziubek Nr tel.: 33 8129-455 Aleksandra Carbol Nr tel.: 33 8129-455 Piętro 2, pokój nr 20 |
Prowadzi sprawy: w zakresie planowania przestrzennego, w tym: - sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, - podziałów nieruchomości, Prowadzi sprawy: - wydawania wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego, - ewidencji i ochrony zabytków, - uzgadniania lokalizacji obiektów budowlanych i urządzeń w pasach drogowych, - wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego |
||
Iwona Danek Nr tel.: 33 8129-458 Grzegorz Norymberczyk Nr tel.: 33 8129-458 Tomasz Mynarski Nr tel.: 33 8129-458 Piętro 2, pokój nr 21 |
Prowadzi sprawy w zakresie : - gospodarowania mieniem komunalnym: - regulowania stanów prawnych nieruchomości na rzecz gminy, - rozgraniczania nieruchomości. Prowadzi sprawy: - ewidencji dróg i mostów - remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych, - oświetlenia ulicznego. Prowadzi sprawy: - gospodarki komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, - bieżącej eksploatacji budynków i obiektów komunalnych, - komunikacji autobusowej i utrzymania wiat przystankowych, |
||
Maciej Płosa Nr tel.: 33 8129-445 Dominik Puda Nr tel.: 33 8129-445 Piętro 2, pokój nr 13 |
Prowadzi sprawy: - inwestycji, - numeracji nieruchomości i budynków, - remontów i bieżącego utrzymania cmentarzy komunalnych. Prowadzi sprawy: - pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i nie inwestycyjnych, - opracowywania i wdrażania dokumentów strategicznych gminy, - przygotowywania i aktualizowania danych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych |
||
Zadania | Do zadań Wydziału Spraw Gospodarczych należy: 1. Opracowywanie i wdrażanie strategicznych dokumentów gminy, 2. Sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 3. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i nie inwestycyjnych, 4. Realizacja inwestycji budynków i obiektów komunalnych, dróg gminnych i wewnętrznych, urządzeń sportowo- rekreacyjnych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągów i oświetlenia ulicznego, 5. Utrzymanie czystości i porządku w gminie, 6. Utrzymanie zieleni, 7. Gospodarowanie odpadami, 8. Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zamówień publicznych, 9. Opracowywanie i realizowanie gminnego programu ochrony środowiska, 10. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości na rzecz gminy, 11. Opiniowanie i zatwierdzanie podziałów nieruchomości, 12. Prowadzenie ewidencji i ochrona zabytków, 13. Prowadzenie ewidencji dróg i mostów, 14. Tworzenie i aktualizowanie gminnego zasobu nieruchomości, 15. Gospodarowanie mieniem komunalnym, 16. Prowadzenie spraw związanych z remontami i bieżącą eksploatacją budynków komunalnych, 17. Prowadzenie spraw związanych z remontami i bieżącym utrzymaniem dróg i mostów, 18. Prowadzenie spraw związanych z remontami i bieżącym utrzymaniem cmentarzy komunalnych, 19. Ubezpieczanie budynków komunalnych, obiektów i urządzeń sportowych, dróg i cmentarzy, 20. Prowadzenie spraw ewidencji działalności gospodarczej, 21. Nadawanie nazw ulic, numeracji nieruchomości i budynków, 22. Opieka nad zwierzętami bezdomnymi, 23. Rolnictwo i hodowla zwierząt, 24. Łowiectwo i pszczelarstwo, 25. Oświetlenie uliczne dróg i placów, 26. Zapewnienie mieszkańcom komunikacji autobusowej i utrzymanie przystanków autobusowych, 27. Współpraca ze Spółkami Wodnymi działającymi na terenie Gminy, |
||
Opis | Opis wydziału |
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji | |
---|---|
Data ost. zmiany | 2017-03-01 09:36:17 |
Data utworzenia | 2004-03-03 |
Data udostępnienia | 2004-03-03 11:20:16 |
Osoba odpowiedzialna | Marcin Foks |
Udostępnił | Tomasz Smolarski |